Om du va här, om du va här om jag va där, om du va här, idag, igår.

Tjena tjena! (årets solbränna)

Sitter här denna söndags kväll och väntar på att klockan ska bli 8 och ensam mamma söker ska komma på TV! Har blivit en sån jävla tv nörd! kollade ju aldrig på TV förr, men nu har jag nästan minst ett program varje dag att kolla på minst! Söndagar är ju favoriten, då kommer ju Miami inc, ensam mamma söker och sanningens ögonblick! wohow!

Har fått min löne spec nu så vet att på tisdag trillar 8400 spänn in på kontot, kan ju säga att då ska jag shoppa! Har redan tittat in ett par klänningar som kommer tillhöra min garderob snart, längtar! Sen om en vecka flyttar vi och då kommer 5200 kronor till rätt i näven, I like! Pengar pengar pengar, pengar pengar pengar, kronor i timmen minuten och sekunden!



Kan knappt vänta tills jag har ett heltidsjobb och dubbla lönen kommer in på kontot! 16-17.000 kronor istället att bara spendera! det är galet ju! och När Tobbe dessutom har ett heltidsjobb med och får två sånna löner! GAHAHAHHAHGHSDHADH kommer bli cp den dagen de händer!

Jag vet att jag inte skriver det roligaste just nu, jag får alltid upp massa saker i mitt huvud när det händer nått kul, och tänker "aha, de ska jag blogga om" men när jag väl sitter här så kommer inget upp.. MEN iaf. så är jag inte som så många andra som jag vet som uppdaterar varje dag och det är bara "idag har jag ätit det, sen duschade jag, sen åkte jag dit, sen gjorde jag det, sen ska jag göra det, nu ska jag göra detta, hejdå" ÅH SÅ TRÅKIGT!

hej hej ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0