Längtar till sommaren!

Igår snackade jag och Ida om vår förra klass lite, från skogstorpsskolan! haha, så sjukt hur vissa har förändrats hur mkt som helst medans andra både ser ut och beter sig precis som i nian.. Vissa som har ändrats har dock inte gått i rätt riktning heller 8-) haha! Jag har en så jävla rolig dikt om vår klass hemma på min dator i Falkenberg, som jag och Ida skrev en gång i tiden, synd att jag inte hade den här då skulle jag klistra in den för den e så jäkla bra!



Fan va längesen det var nu, och man kännde sig så stor när man gick i 9:an, störst på skolan liksom (speciellt jag som tillomed var en av de äldsta i klassen, februari barn som jag är) Alltså man trode ju verkligen att man visste något, men man visste ju ingenting! Hahaha, Jag och Ida var nog dock lite före i utvecklingen ;) såklart! Speciellt om man frågade Louis! (han som ligger ner med blå tröja! haha!

Jag står där med bonnakjolen snett ovanför Louis, brunt hår hade jag på den tiden med, och röd lugg.. snyggt.... 8-) Jaja, det var en rolig tid.. skolan överhuvudtaget var en rolig tid. Saknar skolan lite, är lite avundsjuk på 90orna nu som snart tar studenten, springer på studentfester och åker på klassresor. och sen kommer ju brännbollen å allt dedär, fan va kul! Men men, då är det sommar, och då är ju allt kul, då är det ännu roligare att inte gå i skolan, och då har jag väl förhoppningsvis ett jobb och har massa massa pengar. Får trösta mig med det.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0