Update

fan fan fan fan fan, tror jag blitt förkyld, fast känner mig mer alergisk.. Vet inte mot vad, kanske mot Martin... han kom ju hit igår.. haha nejdå, det är nog inte mot Martin.. Men mitt huvud känns tungt och min näsa är rinnig och jag nyser stup i kvarten.

Vaknade lite försent idag, klockan 14... så måste snart dra och göra mig iordning för jobbet.. Tobbe och Martin köper grejer som vi ska käka till frukost, konstigt att allt alltid är slut på samma gång, bröd, mjölk, smör, toapapper... you name it ;) Men lika bra, så handlar man bara en fet gång i taget istället för massa små shoppings då och då.

OCH PÅ TAL OM SHOPPING! på tisdag är just det vad jag tänker ägna mig åt, och inte bara tisdag utan resten av veckan.. mhm! För på tisdag kommer lönen, och vi har inga räkningar att betala, iofs. ska vi betala mat för en vecka men de är ju inte så farligt.. Sen när vi flyttar den 2 december så får vi ju 5200:- tillbaka med! YEY!

Längtar tills vi flyttar, längtar efter att göra iordning rummet, ska köpa färg så fort som möjligt och börja måla, sen ska vi dra till Gekås och köpa allt som kan behövas inredningsväg. och sen ska vi köpa lampor, tv, ljud osv.. men de kommer nog ta ett tag, för har inte så mkt pengar ;)

Okej dethär var ett tråkigt och långt inlägg om ingenting.. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0