F A L K E N B E R G .

Ja Ida, de var du som använde w/e.. hihihihi önskar att det fanns en gb för alla blogg.se medlemmar så jag kunde bara svara där, eller gör det de? :S

Aja, w/e hehehhe.. har inte skrivit på ett tag nu och orkar inte sammanfatta alla dagar jag inte skrivit heller, men kan ju iaf. säga att jag var i Falkenberg i helgen, mmmh! längtar tills vi flyttar hem igen, förstår inte hur jag klarat mig så länge utan alla mina kompisar varje helg! :S Har alltid varit så beroende av mina vänner så... men men, det är en gåta svår att lösa.

Har bott här i typ 6 veckor nu, och ska bo i typ 6 veckor till, sen är jag hemma i sweet home ala-Falkenberg igen. SMACK!

I Falkenberg var det skit kul, på fredagen satt jag och mamma och drack lite vin och kollade på böcker och skit som jag gjort i låg- och mellanstadiet. Rasmus flickvän bjöd på god mat och fan vad jag saknar att käka frukost och faktsikt kunna välja mellan flera pålägg! haha!

Lördagen drack jag först lite mer vin med mamma och pappa för att sedan gå hem till Tobbes mamma, fick en öl där, och sen åkte jag och Johanna tillsammans hem till Jonna som hade kalas för sin 19 års dag! grattis och tack!


Jonna, födelsedagsbarnet!

Hos Jonna var det kul, vi spelade sanning eller konsekvens och fick god tacomojja att käka. Men inte nöjde sig jag och Johanna oss med det, vi drog till stan senare och tog varsin pizza! haha, och jag hade redan käkat hemma den dagen?! :S aja, är man hungrig så är man..


Jag och Johanna, och våran present till Jonna.

Nu är vi hemma i Malmö igen jag och Tobias, såg jätte många söta illrar på tåget, asså vi såg råttor, illrar, små hundar, stora hundar, många djur på tåget, och alla till samma ägare typ :S eh..

aja, nu ska jag och Tobbe käka frukost! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0