LRF - Lantbrukarnas Riksförbund.

UNDERBART VA att vara vake såhär tidigt... 07:50 är klockan och inte ens katten som jag trodde var så jävla morgonpigg är vaken :( Bara jag i den kalla stora lägenheten och jag hänger här i tv rummet, eller ja, hela lägenheten kanske inte hänger här med mig i tv rummet men.. ja...

Ja jag ska ju jobba dag idag, så jag kan ta ett tidigare tåg till käraste staden Falkenberg, så börjar 9, yey! Då ska jag dit och ringa på LRF medlemskap. Det är så sjukt mycket svårare än den jävla härliga hund... asså vem som helst slänger inte ut tusentals spänn över telefon för ett medlemskap.

Men de e en rätt bra deal ändå tycker jag... Man får dels tidningen Land, med bilagorna Land lantbruk och skogsland, bara de har ett värde av nästan 1500:-, sen får man två försäkringar, en olycksfallsförsäkring på en halvmiljon kronor, och efter 5 år kommer även en livförsäkring på upp till 50.000 kronor, och sen.... oh no.. ofta ni bryr er?????? Tror knappast ni ska bli medlemmar i LRF - Lantbrukarnas Riksförbund.

Det jag ville komma till var nog iaf. att jag nollade igår, sålde ingenting, för första dagen på jobbet :( Men, ska dit idag å sälja lite till gamlingarna som gladerligen stiger upp mitt i natten för att bli uppringda av mig, däremot igår när jag jobbade så klagade dom redan vid halv 8 "ringer du mitt i natten" eh....

Aja, måste iaf. sminka mig nu om jag inte ska se lika död ut som jag är på jobbet. lite töntigt va, vi får inte ha mjukisbyxor och skit på oss på jobbet, men vi pratar bara med kunderna via telefon? fattar noll.. vad gör det? Är det inte bättre att vi trivs i kläderna vi sitter än att vi är snygga i kläderna vi sitter i. EH!?

aja, w/e <--hehe, har aldrig vågat använda den förkortningen, för mina tankar om er har inte vart höga så jag tänkte att ni kanske inte vet vad det betyder, men såg i Idas blogg att hon använde den, och om jag ska vara ärlig har jag tänkt att använda den flera gånger men ändrat mig för er skull, så om ni nu inte vet vad det behöver kan ni ju göra nått för min skull den här gången och bara fundera på de själva för jag orkar itne bry mig mer..........

HAHAHAHHAHAHAHAHA asså det är för att klockan är 8 nu, alldelles för tidigt för min hjärna att vara vaken. BYE


jaha varför kom båda bilderna in? -.- aja, ska till Jonna på födelsedagskalas på lördag iaf. SÅ DE SÅ!

Kommentarer
Postat av: HAHAHAidaju

HAHAHA anvädner jag W/E? eller menade du mig ida

2008-10-20 @ 21:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0