Nostalgi

awwn, sicken nostalgi man får när man tänker tillbaka till förr i tiden, det var så mysigt då, vi festade alltid hela gänget varje fredag och lördag, och var det inte skola dagen efter, ja då festade man då med!

och det var alltid allihopa! hela gänget var alltid på G! man hade aldrig tråkigt en helg, det fanns alltid någon som ställde upp med att ha fest!

Synd bara att det tog slut, man kan ju undra lite varför, kasnke för att någon jävel med hemsk andedräkt eller nått (vad vet jag?) fick ett maktbehov och ville bestämma vem som fick vara med och vem som inte fick vara med och stötte ut vissa.. Jävligt synd iaf. Men det var en rolig tid!


Tobbe dansar i Tobbes lägenhet,
min arm, Pär och Oliver på PH,
Martin Johanna och Jens i Jessicas lägenhet!


Jätte gamal bild på Johanna mig och Issa hemma i Issas lilla stuga,
Emanuel och Oliver hemma hos Kegge,
och Tobbe tror han e boss hemma hos Kegge.

:)

Kommentarer
Postat av: vivi

alltså, sånt slutade för att det till slut inte va kul längre :P



Umgås så mycket personer hela tiden allt för ofta blir det bara konflikter..



Fan, jag saknar också typ Elin och alla de ''punkarna'' som de kallades.. men jag hade inte velat gå tillbaks till det idag :)

2008-10-08 @ 13:49:35
Postat av: Anonym

jag håller med vivi:s det var kul då men skulle alrig vilja gå tillbaka till det. fattar inte varför ni inte kan släppa det :( HAHA FÖRRESTEN, är den med andedräkten den jag tror det är? blir lite förvirrad för minns ingen dålig andedräkt :S

2008-10-08 @ 23:19:15
Postat av: AV IDAAAA

2008-10-08 @ 23:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0