Snygga klackar!

Alltså mitt huvud håller på att ta livet av mig, det dunkar så jävla mycket, jag tror det vore mindre smärtsamt att bara hugga av det och kasta det från balkongen än att låta de sitta kvar här på min hals och sända onda signaler.

Som tur är har jag min egna lilla pärla som går och servar mig, "vill du ha filt?" "vill du ha frukost?" "hur mkt socker i tet?" "ska jag öppna balkongdörren?" awwn, min pärla Tobias Simonsson ^^

Igår var jag och Tobbe i stan och jag köpte ett par as snygga skor, riktigt billiga med för det var 30% rea. Minns inte vad dom kostade men typ 300:- bara! Det var på tiden att jag köpte nya, skulle hämta mina stövlar när jag var i fbg sist, men dom var inte där hemma?? letade som fan men dom låg ingenstans, så jag måste glömt dom hos någon annan, hur man nu lyckas med det. Jaja, de nya skorna är riktigt snygga måste jag säg, det var de första och enda jag provade när både jag och Tobias tyckte att det var rätt. dom e svarta, ankelhöga, och högklackade.

Älskar mitt jobb, för älskar högklackade skor, och på mitt jobb har alla tjejer det helatiden, vilket betyder att jag kan ha det med, vilket jag inte kunde i skolan, för då hade ingen annan det, och jag är för blyg för att sticka ut och komma med värsta feta klackarna när ingen annan har det.

Aja, nu ska jag äta frukosten som min prins har gjort till mig, tack baby :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0