wow!

Varför uppdaterade typ alla sin bilddagbok idag? :S Fattar noll...
och på tal om uppdatera känns det som att det var ett tag sen jag uppdaterade här...

Idag på jobbet ringde jag inte ett enda samtal, var dock ledsen, omotiverad och lite arg för att jag fått byta kampanj, från den härliga kanpanjen Härliga hund, till den mindre härliga... LRF medlemskap.. suck! Såå.. dagen på jobbet tillbringades med skitsnack, lyssnande och manus skrivande.. trååååkiiiiigt!

Såg filmen Sex and the city idag, som jag velat se jäääätte länge, kollade tillomed hela serien för att kunna fatta mer av filmen, och det var ett tag sen, så vet inte riktigt varför de dröjt så länge med filmen, men hur som helst så såg jag filmen idag å den var bra bra bra bra bra! Bara lipade som tusan i filmet som den hopplösa romantikern jag är, haha! eller hopplösa lipsillen snarare.

Just nu kollar jag på scrubs, har precis käkat en sjuuuuukt god middag som jag lagade: kyckling, wookade grönsaker (den bästa blandningen: gula morötter, röd paprika, rödlök, mini majs och bambuskott) (roligt, skrev först baby bajs, men insåg mitt misstag och rättade till det) ooooooch såklart äggnudlar, Alltihop stekt i en enda god röra serveras med en fett god soya. MH!

NU SKA JAG FÖRSÖKA HÄNGA MED I SCRUBS! KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0