Bloggvärlden

Jag brukar läsa Blondinbellas blogg då och då, bara för att jag har inget bättre för mig och hon uppdaterar ju ändå bloggen 10 gånger om dagen känns det som. Men hennes blogg är ju tråkig! Ett tidsfördriv men aldrig något speciellt intressant.

Kissie är ju också en känd bloggare och hon som människa är väl ingen jag skulle vilja vara kompis med precis, så fördomsfull och allt möjligt, men hennes blogg är iaf. rolig! läste ett inlägg med rubriken "Blondinbella din feta gris" haha, och hon avslutade det med "spring grisen, spring" haha, hennes blogg är iaf. underhållande, tror jag skrattar mer åt henne än med henne dock.

http://www.kissies.se/2008/september/blondinbella-din-feta-gris.aspx
länken till inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0