Cedel ska ge mig sedlar

...hoppas jag iaf.

Idag är det torsdag och jag har vart på arbetsintervju på ett ställe som heter cedel, de säljer sponsrade annonser på google, dvs, de översta tre länkarna som kommer upp då man googlar, och även de länkarna som kommer upp i högerspalten. Helt okej produkt och dessutom säljer dom till företag, vilket betyder dagtid och att man slipper ringa privatpersoner och störa dom mitt i maten.


här tillexempel googlade jag ordet klänning

Lönen var helt okej, jag hoppas jag får jobbet! Hade dock lite problem med att hitta dit, men tror det går lättare nästa gång (om jag nu får jobbet) men, man vet aldrig, var ju fett dimmigt ute imorse när jag var där så såg ju fan ingenting, kan därför heller inte minnas hur det såg ut runt omkring.

Ebba, hennes kompis (som jag inte ens vet vad hon heter :S) och Martin är påväg i bil hit nu, men tror inte jag hinner träffa dom innan jag drar till jobbet, men vi får se. Annars ses vi ju senare ikväll och resten av helgen eftersom dom stannar till på söndag!

Nu har jag ont i huvet och ska snart fixa mitt hår (så gott det går utan hårprodukter) och om en kvart drar jag till jobbet.

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0