dagarna går i Malmö..

Leave me out with the waste, this is not what I'd do.


Idag har jag vart och handlat på mitt käraste coop extra, stället där man får en gigantisk burk gurka för 5:- eller 4 paket cohkladglaserade kexpinnar för 10 spänn, billiga lösningar med andra ord.

Köpte bara lite frukost stuff, bröd, bjölk, te, och diskmedel med förståss... det är slut, hur vet jag inte, så jäkla mycket har vi inte diskat! men men, saker och ting tar slut snabbare än man tror, har aldrig fattat hur ofta mamma och pappa faktisk måste uppdaterat kylskåpet där hemma förrens nu, fan! En ost tar slut på 1 vecka max! Jag som trode den skulle hålla i 3 veckor minst, på bara två personer.. men icke.

Tobbe kokar kyckling till katten just nu, kräsna jäkla katt, ska försöka lära den käka annat med, kassler iaf. så man slipper tilllaga maten också! lite väl jobbigt, orkar ju knappt laga mat till mig själv.

Min käraste far satte in 1000 kronor på kontot igår så jag och Tobbe unnade oss varsin burgare från Burger king (som slår mc donalds fett lätt) (läs fett) jävligt gött iaf.

Imorgon är en händelsernas dag, först ska jag till arbetsintervju (mer om det imorgon när jag vart där) sen kommer Ebba, hennes kompis från Laholm och Martin hit, sen ska jag även jobba, och sen får vi se vad vi tar oss till på kvällen. Ebba ska få en håruppsättning av Vivi med, en svinrygg, tror det blir svin snyggt (höhö, dåligt)

Ebba och co. stannar till på söndag, och även Tulle kanske anländer också på fredagen. Då har vi fler planer men dom tar jag då ;)

Nu ska jag kolla runt på andra bloggar här på internätet, bye!



And I've got no excuse

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag vill också komma ner :'( :'( fan! så fort jag har råd kommer jag ner igen :( :D

2008-09-24 @ 16:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0