Försäljaren Evelina

Jahopp, då har jag gjort min första dag som försäljare då, det gick väl sådär måste jag säga. på 4 timmar ska man fått 40 avslut (dvs. fått tag i och pratat med och fått ett ja/nej till frågan om premuneration) (jag vet inte hur det stavas -.-') och jag fick 34 avslut på 3 timmar. På 4 timmar vill dom att man ska ha sålt 6-7 premunerationer (jag vet fortfarande inte hur det stavas) och jag fick sålt 4 på 3 timmar. Men det var min första dag och Maria som är min "fadder" hade jobbat i 6 timmar idag och fick också bara sålt 4 (jaja jag kan fortfarande inte stava det) premunerationer... så lite duktig kände jag mig.

Får se hur det går imorgon, dom säger att det är svårast på fredagar så...

"Hejsan jag heter Evelina och jag ringer på uppdrag av Svenska brukshundsklubben, och jag undrar om jag skulle kunna få ställa två snabba frågor till dig och sen har vi även ett jätte bra erbjudande för alla medlemmar."

Japp, den repliken har jag sagt 87 gånger idag. GREAT ;S

Nu ska jag se på scrubs, ville bara låta er få veta om min första "riktiga" dag på jobbet. ;) Puss!

Kommentarer
Postat av: vivi

haha, du kommer drömma om den jävla tidningen- jag lovar, fyfan..



men faktist, riktigt duktigt för förstagången :)

2008-09-11 @ 09:34:17
Postat av: bajän

fyfaaaan vilket jobb :(

2008-09-11 @ 22:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0