Ge mig pengar!!

Åååh! Jag vill ha pengar! just nu kan vi inte göra så mycket, köpa mat och nödvändiga grejer som bordet och så, men inte ta en fika, käka ute, köpa nån fin tröja.. nepp, här sparas det på varenda krona! Men tror nog att vi får lägga ut några spänn på en kattmedecin, den verkar ha skabb eller något, pälsen är fet och den har skorpor bakom öronen, så det får vi försöka fixa.

Jag och Tobbe ska snart ta oss in till stan för att gå till arbetsförmedlingen så han får skriva in sig här i Malmö, men först ska vi äta frukost.

Jag trivs verkligen här
! i en stor stad. Bussarna går helatiden, det finns resturanger, kiosker, hemmakväll, livsbutiker osv nära och bra. Malmö is the shit!

På fredag ska jag följa med Vivi och kolla på en 1:a i första hand som Vivi får hyra, och som hon isf. kan hyra ut till mig. Hoppas den ser bra ut, den är väldigt liten men ändå en första hand! och bara 2000 kronor / månad.

Nepp, nu ska vi sätta igång lite frukost. Ha det fint! Puss


Kommentarer
Postat av: vivi

Alltså.. jag vill nog inte ha den, men vem vet, är den jätte fin så kanske :S värt o glo på iaf.

2008-09-03 @ 14:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0