Malmö - händelsernas stad.


Igår bestämde jag och Vivi oss för att gå ut och gå, vi gick först till ett lägenhetsområde här i Ellstorp där Vivi och Niklas kanske ska skaffa en lägenhet, vi hittade en jätte mysig liten "hydda" som jag och Vivi såg det, där Vivi vill tillbringa "jätte många vintrar" haha "..och sommrar" fyllde jag i, vilket lät lite mer smart och mysigt, eftersom "hyddan" inte hade något tak, förutom några gröna växter som lär försvinna till vintern.. haha!

Sen drog vi mot Värnhem, Vivi köpte gurka som hon ska ha på mackan, jag och Tobbe har med köpt en sån burk gurka, alltså HUR stor som helst för bara 5:- vilket fynd! Men hon ångrade sig snabbt när vi hade en lång väg kvar att gå på vår promenad, längre än vad vi kanske hade kunnat ana.

Vi gick mot staden och såg först en poster om någon tattueringsmässa eller vad det nu var som vi tänkte att vi kan gå på, kommer inte ihåg nu när den var, men ska kolla upp det.

Sen såg vi en poster till om en folkfest som skulle äga rum idag (eller ja, igår då) Det var ju demonstration i Malmö igår med en stor folkfest till följd. Så dit gick vi och tur som vi hade kom vi Precis när demonstrationen kom.

Jag och Vivi ville gärna gå med i tåget, jag sa "Jag önskar att vi hade en flagga" och kollade till höger om mig, där ser jag en man med en flagga. Han kom så lägligt, det kändes som en scen tagen ur scrubs och jag väntade bara på att mina tankar skulle spelas upp högt som när JD tänker "dendär flaggan skulle passa bra" och sen skulle en scen spelas upp när jag snodde åt mig flaggan och sprang in i demonstrationtåget.

Men jag behövde inte sno flaggan, för det dröjde inte länge innan mannen erbjöd mig den, helt sjukt bra! sen bjöd dom med oss in i tåget, vi inväntade bara sällskapet som vi skulle gå med, Vivi fick med en flagga och så gick vi med demonstrationen mot folkfesten! Vilken lycka.


Här är jag med min italienska flagga!

En rolig dag blev det, vi skulle ut och festa var det tänkt, folkfesten var igång till 01:00, men det blev inte av, vi var trötta och klockan blev mycket och hit och dit. men en trevlig dag och en promenad med oväntat slut blev det iaf.

Kommentarer
Postat av: vivi

HAHAHAHA, HYDDAN VIVI DIN CPHORA HAHAHAHA. omg :D

det va värsta lol att just han vi snackade om scrubsflaggan, sen kom o gav oss flaggan hahaha :D



btw, han smsa mig imorse :((((

2008-09-21 @ 15:44:44
Postat av: vivi

HAHAHA NIKLAS OM GURKAN:



omg nu kan vi tillomed duscha i gurkvatten

2008-09-21 @ 15:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0