Nya färger!

Vad tycker ni om de nya färgerna? :) var trött på de röda nu, letar efter en ny bild att ha i headern också men har inte hittat någon än så får bli denna tills vidare..

Gick sådär på jobbet idag, 5 sålda... men jag trivs där iaf. så mysigt att man får gratis kaffe / te / oboy osv.. och mackor, frukt... mmh :L och alla är trevliga och snälla och jag gillar min chef jätte mkt! det är trivsamt helt enkelt.

Sitter här nu och är jätte kissig så orkar knappt skriva vill bara spara å springa iväg på toa, men innan jag avslutar så ska jag iaf. säga att Vivi har klippt sig och hon är SKIT snygg i håret, riktigt avundsjuk blev jag, och riktigt sugen på att klippa mig.. men får se när jag har råd med det -.-'

NU blir det toan för mig. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0