Really damn good!

That's so damn good, really really damn good, really damn good, come on!

Nu har jag och Tobbe handlat, vi skulle handla BARA bröd och mjölk, slutade med att vi handlade en del annat med, choklad och godis, och cocos bollar :S men men, de var billigt!

i helgen kommer Ebba hit, och kanske Natta med, och kanske Jonna om hon kan slita sig från Zätas! kanske även Martin, och kanske Tulle, haha, många kansken, men iaf. så kommer Ebba, så det blir kul!

Tobbe diskar, vi klunsade om det, och jag vann, gött!!!! Jag vinner fan aldrig på sten, sax, påse :S Suger på det, men idag var det nog min dag, men det är inte mer än rätt för jag ska jobba idag, och måste duscha, ska göra det nu, snart. haha!

Tråkigt inlägg, men skit samma, PussHey

(asså om man markerar ovanför här ser man en stor text, vet inte varför den blev så stor, och varför den inte syns, skulle göra ett utropstecken, men istället blev texten vit och stor :S fattar noll, men det var coolt så jag låter det vara.)

Kommentarer
Postat av: Johanna

buhuu jag vill också komma ner!:(((

2008-09-22 @ 18:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0