Såhär kan ett bra samtal se ut!

- Ja hejsan mitt namn är Evelina, jag ringer på uppdrag av Svenska brukshundsklubben. jag söker *namn*

- hej *namn* jag ringer på uppdrag av svenska brukshundsklubben och det är så att vi håller på med en liten undersökning här angående klubben, skulle jag kunna få ställa tre korta frågor till dig och sen så har vi även ett jätte bra erbjudande till alla våra kunder. Skulle du kunna ställa upp på det?

- Tack så
mycket, första frågan är "hur nöjd är du med den grundläggande hundägar utbildningen du fått från klubben?" är du nöjd, mycket nöjd eller inte nöjd?

- mycket nöjd? jahaa. va roligt. andra frågan är "vad anser du kännetecknar din lokalklubb?" är det bra träningstider, kompitenta instruktörer och / eller trevligt bemötande?

- allihopa? det var ju bra! Sen så är det så att vi skickar hem lite e-post angående vad som händer i klubben och så till alla våra medlemmar, är det något du skulle vilja ta del av?

- Det är det?
 okej.. och vad har du för e-postadress?

- okej.. och slutligen då så har vi ju dethär erbjudandet till alla våra medlemmar, det är så att vi har skaffat ett sammarbete med tidningen "härliga hund" har du hört talas om den?

- Inte? det är alltså sveriges just nu ledande hundtidning, det är en väldigt bred tidning för hela familjen om man gillar hundar, väldigt lättläst. Lite vardagsproblem, hur man hanskas med dom, rasspecial, nya raser varje månad.. roliga repportage, fina bilder och lite så.. och i och med dethär sammarbetet då så har vi möjligheten att låta våra medlemmar premenurera på denna tidningen nu för halva priset. Låter det intressant?

- Ja den kostar då 49:- styck i vanliga fall och våra medlemmar får antingen ett halvår, alltså sex nummer för 149 kronor eller ett hel år, 12 nummer för 298 kronor, skulle du vilja prova på det?

- Jaha men va roligt! Då får jag kolla först så dina adressuppgifter stämmer, bor du på *adress* ?

- Okej men va bra! då kommer ditt första nummer om 10 dagar ungefär!

- Då får jag hoppas att du får en trevlig läsning och tacka så mycket för att du svarade på frågorna, och så får jag önska dig en fortsatt trevlig dag.

- Tack så mycket. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0