slöseri med tid..

shit, jag är så jäkla alergisk.. Katten, som man i vanliga fall bara får klappa på huvet låg och gosade med mig hela natten fram till morgonen.. ville bli klappad på magen och ryggen och allt, så söt var den när jag klappade den på magen, den drog fram tassarna, en i taget rätt ut i luften, såg ut som den tränade eller luftsimmade eller nått, sötnos! men nu nyser jag som bara den o känner mig helt tung i huvet..

Nu är det helg, rätt så gött måste jag säga.. även om jag är pank å inte kan göra så mycket mer än på vardagarna iaf. men gött att slippa jobba iaf. har iofs. bara jobbat i tre dagar men.. tja.. det har blitt ett antal samtal på de tre dagarna. Fick sålt 4 premunerationer idag, men dom sa att det var bra för en fredag så jag är nöjd, känner mig ändå inte som någon bästsäljare än men jag är nybörjare så.. hoppas det kommer.

Skit på TV helatiden,
ska det inte vara nått bra på fredagar?! får la hyra en film eller nått.. men de e la också lite sent nu kanske!

men men, Dexter är på TV nu iaf. och de e ju bra, Tobbe ska ha tillbaka datorn klockan tolv, han har en poker turnering han ska spela då, så får la önska han lycka till.. Jag ska gå och snyta mig nu och sen slå mig ner bredvid babe :)

haha!! förresten, hittade min gamla blogg idag när jag googlade mitt namn.. roligt, minns inte ett enda ord jag skrivit.. var nog bara ett inlägg iofs.. kom inte så långt med den som jag gjorde med denna.. men kul ändå!

Men nu så ska jag gå! Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0