Snygga tavlor

shuuu!  Sitter här i TV rummet, jag och Tobbe har köpt lite godis och cola och kollar på femmans gala.. inte speciellt kul måste jag säga men men..

Första dagen på jobbet idag, trots att det bara var en kurs, det är kurs imorgon med så börjar inte jobba på riktigt förrens på onsdag. Fick mig en tidning utdelad idag "härliga hund" så det är den jag ska sitta och sälja, wohow.. not ;( haha! Ville hellre bli medlems rekryterare, tror det är lättare, även om det är mer "fakta" eller vad man ska säga att lära sig.

Älskar verkligen Malmö, så sjukt gött att bussarna går helatiden, maten är billig, hallå en stor nygjord baguette med mozzarellaost för 25 spänn, ingenting ju. Och en super god falafellrulle för ynka 30 spänn, å allt detta bara 5 minuter från vår käraste lägenhet, I love it! men vad som är mindre bra är tillexempel den smala mannen som tigger pengar utanför ICA morgon till kväll... :/ Men idag fick han 4 spänn, inte för att det är mycket, men hade bara det :S och mitt kort men de ger jag icke bort ;S

Påvägen till ICA hittade jag och Tobbe en as snygg tavla av Estrella Pepper chips. passar as bra till en annan bild vi har här i rummet, allt annat är fult här men de två bilderna är snygga, tog såklart med chipstavlan hem (Älskar ju dom chipsen med!!)  så när vi skaffar vår egen lägenhet i första hand så ska de två bilderna få vara basen för hur vårt TV-rum ska få se ut.

Nu ska jag slå mig ner i soffan bredvid min kära man och kolla på TV, någon film som går på 9:an, kanske koka en kopp te och ta en cigg på balkongen. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter som att ni har det så bra och mysigt!!=) vill också:D Blir det inte england för mig nu kommer jag med flytta, dock inte till malmö utan lite närmare falkenberg, men vi kan prata mer på msn, du måste berätta mer om nya jobbet o så:D så skulle jag skicka bilderna me från lördags!! pösssss

2008-09-09 @ 00:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0