Teknisk som få!

Hello!

Idag har jag vart med Tobbe hos Arbetsförmedlingen så han fick skriva in sig, så nu är det klart iaf. gött!

Jag hade på något vis lyckats koppla ur TV:n så vi hade lite problem med att kolla på TV, kanalerna funkade inte, men teknisk som jag är (not!) så fick jag ihop det tillslut så nu funkar allt som det ska igen, fick dock 4 stötar i tummen, bara en av dom gjorde ont iofs.

Snart ska jag och Tobbe gå och göra mat, potatisgratäng och kassler :G mmmh!

Det var en snabb update här ifrån Malmö. Puss!

Kommentarer
Postat av: Micka

hej du! fan va kul att ni kom iväg t malmö! :D men var på nobelvägen bor ni? brukar vandra den upp o ner när vi går mellan syrran o stan =) va va d för snack om inflyttningsfest förresten? la har ja missat? kram

2008-09-07 @ 16:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0