trött uppdatering av lördagen

ååh heeej.... kan börja med att säga att jag har sovit lite drygt tre timmar inatt, eller i morse rättaresagt, mellan 9-12.. puh! så orkar inte dra värsta inlägget här nu då ;)

Men lördagen var super, Johanna skulle komma ner till Malmö å hälå och när jag står på tågstationen för att möta henne ringer Karro och säger att hon och Natta kommer ner med, så det blev kul, vi hade förfest hemma i lägenheten som blev gött lyckad, Vi tog ut en lampa på balkongen så det blev mysigt och jag hade en trevlig kväll.

Lite drama blev det kan man la säga, haha, men det brukar nästan bli så där Karro är, ;) men det var kul, Karro och Natta drog ut på krogen senare men jag, johanna och Tobbe stannade hemma och pratade hela natten till morgonen. Karro och Natta tog tåget hem och försvann (och glömde grejer här!)


Johanna och jag hemma i lägenheten!
 
      
"dagens outfit"         jag och Tobbe innan dusch! 



Just nu gör Tobbe pyttipanna och jag sitter här och slöar av trötthet och smygkollar på "ensam mamma söker" Sen ska ajg lägga mig tidigt idag för imorgon blir det första dagen på jobbet! ;)

Älskar Tobias, Puss <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

sjukt att vi låg o pratade ända till kl 5 typ :D hahha... fan måste me skriva blogg :S

2008-09-07 @ 21:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0