samtal

Idag har jag sovit jätte länge, kanske för att jag och Tobbe låg vakna och pratade jätte länge igår. Om massa saker, om kungen tillexempel, vafan har vi kung för? Vad gör han för nytta? jag tycker att vi ska sluta ha kung, meningen med det liksom?? fattar noll.. Varför ska han, som är rik som fan, som kan leva på räntan av alla sina pengar, varför ska han få pengar av oss??? varför ska våra skattepengar gå till han? för att han åker runt och vinkar då och då? klarar mig utan honom, antagligen klarar sig varenda svensk utan honom.. antagligen varenda jävel. AV MED KUNGEN!!!!!



Sen pratade vi om politik med, och om feminism, ja, vi pratade på som fan om allt möjligt helt enkelt...

Jag längtar tills det är val igen, för första gången får jag rösta! roligt! tror jag, har ju aldrig gjort det förr *tihi*

Imorse låg och och gosade med katten jätte länge och myste, hon är söt, när hon simmar i luften, mhmm!

Nu är jag mätt som fan, har tryckt i mig en fett stor potion av spagetti och köttfärsås, jag och Tobbe är väldigt bra på att laga det, fett gott blir det!

- Kan fortfarande inte smälta att någon från sthlm gissade att jag var från skåne, jag pratar fan inte skånska. -.-'

hejdå! (I love u Tobbe)

Kommentarer
Postat av: vivi

men stockholmare tycker hallänskal¨åter som skånska ju.

2008-09-20 @ 22:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0