åååh! GE MIG SOMMAR! :G

Tjena Tjena (årets solbränna) hahah!

Igår hade vi lite.. ja inte riktigt fest, men myskväll kanske! Här hos mig och Tobbe. Andreas var med och Ida och Martin kom hit också. Vi spelade lite kubb, vi lekte lite limbo (Jag vann såklart!) och så grillade vi lite.




Här är jag, snygg som vanligt!


Solen har gått ner lite och vi kör lite limbo!

Först grillade vi korv men vem fan blev mätt? Ingen kan jag ju säga då, så vi grillade lite kyckling med, mmmh, gott!


Andreas drar igång elden så vi kan grilla krov med pinnar! Inget gallär här inte!

Det var en mysig, härlig sommarkväll, vi sjung och pratade och var ute till lite efter 12. Den stora elden vi hade gjort i grillen värmde hela kvällen och sommaren kändes nära!


Underbara Tobbe med gitarren i mörkret!

Synd bara att det ska vara kanon väder just nu... Just nu! när jag inte får sola eller bada! hmmm.. Men om två veckor ska tattueringen vara läkt och då blir det sol och bad för hela slanten! Om två veckor är det ju tillomed Maj! Asså månaden innan Juni, asså månaden innan midsommarafton, det är alltså Sommar om två veckor! DÅ ska jag sola och bada och förhoppningsvis... jobba!

Har jag sagt att jag slutade på swemedia? Orkar inte åka till Halmstad för en osäker lön alltså.. Men men, har jobb på pizzahörnan i Maj, vill såklart ha nått annat med! Lite fler timmar å sådär, men om dom bygger en toalett på Pizzahörnan, vilket dom planerar att göra så kommer dom även göra en utomhus bar, som jag får stå i! wohow! Roligt ju.

Sen ska jag säga till dom att köra på tema kvällar ibland, tänk en raggae kväll, med live musik och 10% rabatt på pizzorna typ, lämnar man bara flygblad till folket på stranden dagen innan typ så kommer det komma massor av folk! Jag hade velat komma! Förfesta på pizzahörnan innan krogen eller nått, absolut!

Varför känns det som att jag skrivit detta inlägget förr? ..hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0