Doften av nytvättat!

 ...Jag vill börja med att hålla med Johanna, det var absolut gött att "knäppa några kalla" i helgen, och nästa helg blire ännu fler, då fyller *trummor* ..IDA! 20 år!! wohoooow! Absolut något som måste firas, kanske kan denna barnsliga tonåring bli en mogen kvinna när hon entrar 20tals livet! mjaoouuw!

Idag sov jag länge.. fram till 11, sen gick jag upp.. Men jag tror mitt undermedvetna vet varför.. mhh.. just precis, jag har massor att städa, disken går upp till taket, nää okej, det är inte så mycket disk faktiskt men det är sån jobbig disk som har massa rester ingrodda i talrikarna.. bläääää..

Har även minst två maskiner tvätt att tvätta, men gött att vi äntligen kommit igång med det, hann nog använda alla mina kläder innan vi började med att tvätta, men sen när jag väl började så var det faktiskt inte så jobbigt, hallå?? släng in lite kläder, häll i lite olika medel och tryck på en knapp.. Sen är det bara att hänga upp tvätten och låta den torka i solen samtidigt som den doftar gott av nytvättat.. ååh vad härligt det låter va? Ska nog tvätta redan nu.. Fast först ska jag skriva klart detta.

hmmm. sen vare ju allt stöket där ute som vi fortfarande inte städat iordning sen i lördags.. ooj vad vi är lata. Nej men faktsikt, vem orkar hålla på med sånt på en söndag?

Nepp, så det är inget jag har dåligt samvete över, något som jag där emot Har dåligt samvete över är att jag var inne hela dagen igår! Shit, det var ju värmerekord för året och allt och jag sitter inne?? Fan, idag blir det till att traska sig ut i det fina vädret..

Bara det att det inte är kul att sitta där själv, helt tyst nynnandes på nån skit låt som man hört på radion nångång på 90-talet men som ändå aldrig någonsin kommer lämna skallen, hur dålig låten än är och hur trött man än är på den.

Nej alltså, Ida eller Johanna, vem av er traskar sig hit?


Men nu, tvätta...mmmmmmh häääärligt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ja det var svin gött att knäppa ett par kalla! Jag kan komma imorgon när jag vaknat o så, för har inget jag måste göra imorgon :D bäst för dig att du är hemma då!

2009-04-27 @ 14:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0