En början iaf...

När vinterhalvåret börjar och det är sådär kallt ute och alla kläder man har är fula och får vem som helst att se tjock och tråkig ut brukar festarlusten tryta lite och man festar inte lika vilt och galet längre och verkligen inte lika ofta. Man tar på sig ett par tråkiga jeans och nått enfärgat linne som man köpte för trehundra år sen och dricker några langar öl till musik som bara påminner om sommaren, men inte ger samma känsla som den gör när sommaren faktsikt är här..

Under detta halvåret så brukar jag få för mig att jag har mognat.. att jag inte gillar att festa vilt och galet längre och att jag faktiskt kan låta bli att festa en hel helg utan att sakna det sjukt mycket..

Men såfort maj närmar sig och solen börjar lysa långt in på kvällen, och man kan ha klänning och färgglada kläder och man inte behöver alls mycket smink för att se fräsch ut ändå.. När man festar dricker man cider och goda viner och då plötsligt kommer party suget igen..

Den tiden har kommit nu, ska äta frukost nu så har inte tid att berätta om hela den goa kvällen igår, men det kanske jag kan göra senare idag i ett annat inlägg.. slänger istället in några bilder så tar vi detdär sen helt enkelt! PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0