För att jag är vettig.

wow! 12 timmar och 12 minutersen jag skrev mitt förra inlägg, vilket öde! hmm...

Funderar på att ta bort min blogg ibland, alltså Ida lockar mig lite för hon gjort det.. jag vill ju alltid vara som henne, coola tjejen liksom.. men också bara tanken på dendär knappen "Ta bort blogg" åååh, så jävla lockande att trycka på knappen och bloggen är borta, för vet ni?! MAN FÅR inte något meddelande först "Är du säker på att du vill ta bort din blogg? Ja/Nej" utan den bara försvinner.. åååh! Det är så jävla.. asså lockande! :G

Men nej! Ska nog inte..
det är gött att ha en blogg när man inte har nått annat vettigt för sig, inte en vettig tanke i huvet och inget vettigt i kylen att stoppa i sig.. Då är det gött att ha något så o-vettigt som en blogg och vara o-vettig på..

Som just precis nu, är ett sånt tillfälle som inte är vettigt över huvud taget.

Fan! Klockan är så mycket, tiden har bara rusat förbi.. Tänkt "Fan jag vill köpa nått på ICA!" och slängde en blick på klockan för att kolla om ICA hunnt stänga.. Det stänger ju nio, och klockan är halv 1.. ops. inte så bra koll på tiden kanske.. Men iofs. så åkte Ida hem vid 10 tiden nu när jag tänker efter, så de kunde jag väl listat ut att ICA var stängt.. Och det är lika bra för har inga pengar att handla för där ändå.. suck...

Nu, till något annat så vettigt som Jungle Rumble! wooohooow!

Kommentarer
Postat av: Johanna

TA FAN INTE BORT DIN BLOGG!!!! :@

2009-04-29 @ 13:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0