Glad påsk!

Har haft en sån skön påsk helg! Först på skärtorsdagen jobbade vi bara en kort dag fram till tolv, sen började vi dricka lite öl och vin och käka en god ost bricka för att sedan dra vidare ut på stan och ta en öl.

När jag kom hem hade Tobbe och Andreas lite trevligt party hemma hos mig med några killar som satt och spelade instrument och sjung på härliga låtar och hade det trevligt.

Dagen efter solande vi hela dagen och jag och Johanna tog ett dopp i det sköna havet, eller.. skönt och skönt.. det var svinkallt och mina anklar domnade av men det var kul ändå. När man väl hade doppat huvudet var det inte så farligt längre och det blev rätt så gött, speciellt när man gick mot det grunda så kändes det riktigt varmt. Idag har vi solat lite på dagen, vart på systemet och köpt härlig dricka för att fira påskafton hos mig och Tobbe.

Vi har grillat grillspett och festat och haft det härligt och nu är jag trött och ska snart sova, men tack för en trevlig kväll!

Imon blire stranden Johanna! PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

underbaaar heelg! :D me like!! Pösssss

2009-04-13 @ 00:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0