Jaså?

ooops, minns inte alls de senaste inlägget jag skrev, ändå ser det väldigt korrekt ut, gör de inte? Lite tråkigt var det faktsikt rent av! Men men, det var just det där jag hade tänkt att skriva om nu, men då behövs det ju inte.

Har vart en kanon långhelg här de senaste fyra dagarna. Suttit och solat och grillat och druckit öl hela dagarna på vår tomt och bara haft det glassiiiigt! Johanna har vart över och det är jag glad för men kan ändå inte låta bli att sakna lilla Ida. Men hon kommer snart, mycket snart! Det är den 14:e idag som de flesta säkert vet och det betyder alltså att det är 4 dagar kvar tills Ida kommer hem! JA!!

Då blir det nog grillning som vanligt hemma hos mig och Tobbe och glassande i solen, härligt!

Igår firade jag och Tobbe 2 år,
vi är ju rätt så panka för tillfället, så vi gjorde inget mer speciellt än att mysa tillsammans framför TVn med påskägg och chips!

Mamma och pappa var och hälsade på också, första gången dom såg huset och dom gillade det! Vem gör inte? Det är så mysigt. Love it!

Nu ska vi se om jag kan börja ringa här snart... sitter på jobbet ju! Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Johanna

VARFÖR måste du jobba :( men jag antar att vi ses till helgen igen? :D pössss

2009-04-14 @ 14:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0