Mysteriet om den bruna mannen.

Ojda, idag hoppade den bruna mannen på där han brukar men något var ändå ovanligt, han tog av sig sin bruna jacka som vanligt, men under den fanns en... GRÅ kavaj, va? Blev jätte chockad! Men ändå glad för hans skull, har alltid tyckt att brun inte riktigt är hans färg alltså.. grå däremot! Mycket snyggt, matchar hans hår som också det är grått, men rätt fint faktsikt.

Jag brukar fundera över vart den bruna (nu mera brun- gråa) mannen är ifrån, och har kommit fram till att han är antingen från Sverige eller Bullgarien, konstigt va? Ganska så olika länder om man säger så, men tänker absolut att han skulle kunna vara vilket som helst av de två. Kanske har han en Svensk mamma och en pappa från Bullgarien? hmm..

Jag önskar att jag hade lite utländskt i mig, något som gjorde min hud brun och fin! Ja jag vet, jag brukar alltid bli brun, men i ansiktet då? Är jag brun där? NEJ! och min hy då? är den fin? NEJ! Alla med mörk hy har så fin hy.. ja, jag vet, jag säger alla fast det inte är alla, men ni fattar.. många har det iaf.

Nepp, nog om den bruna mannen, nu är det möte, sen jobba!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas det är fint väder på fredag, isåfall kan jag ju komma bort till er så kan vi sola o umgås :D o sen är de lördag :D party party :D

2009-04-08 @ 16:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0