Nu är den klar!

Hejsan! Igår tattuerade jag mig! Äntligen! Fan vad jag har längtat till det, men nu är det klart, och Ida har bilderna, så visar när jag fått dom av henne. Men fan vad ont det gjorde! Jag stod ut rätt så bra tycker jag och Mattias sa att jag var jätte duktig och lugn och att killar som tattuerar sig där ofta lipar och whinar! haha! Men tjejer har ju visst högre smärttröskel med.. hmm..

Är så nöjd med resultatet iaf! Älskar dom fast dom inte blev som jag hade tänkt, men tror faktsikt att det blev bättre såhär... HUR?!?! Undrar väl ni, men det är roligare om ni får se det först istället för att jag ska beskriva..

Tobbe fräshade upp sin lite med, fyllde i linjerna på den gamla han har på överarmen och addade till lite färg och sådär, och det blev riktigt snygg, nu har vi fått jätte mycket inspiration till hur den ska byggas ut till en sleave! Det kommer bli sjukt nice!

HELG + SOMMAR = GLAD EVELINA.





Nu har Ida lagt in bilderna, så här har vi den! fler bilder finns på bdb. (eveeveeve)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0