Nu blire frukost!

Idag vaknade jag först tidigt som fan, vet inte ens vad klockan var, vet bara att Martins dator började spela hög jävla musik och jag blev as rädd..  Det var hans väckarklocka, han skulle iväg på möte, så den stängdes snabbt av så jag kunde somna om. Men inte allt för länge, min mobil började ringa klockan 10, mitt alarm som jag smart nog ställt för att inte sova bort dagarna. Problemet var bara att jag gillar att ligga kvar två minuter efter jag stängt av alarmet innan jag går upp, och mobilen låg i köket, så jag lät alarmet ringa ut, de sattes på 10 minuter senare, jag lät de ringa ut, den sattes på 10 minuter senare, osv. osv. osv. en sådär 100 gånger..

Ingen bra start på morronen med andra ord!

Sen kom Martin tillbaka från sina tre möten och då gick Tobbe upp, och då går det inte att sova mer, dom två som pratar med varandra som om dom stod på var sin sida av jorden samtidigt som dom båda två (speciellt Tobbe) går som om jordens dragningskraft vore extra extremt kraftfull mot just honom..

Så här är jag nu, vaken men ändå inte, sittandes framför datorn, ska snart slänga in en maskin tvätt till, min favvo syssla av alla sysslor, och sen kommer Ida min pärla hit! Och som om inte det vore nog med lycka för mig denna dag så kommer även blomman Johanna hit sen med, det såg jag just i en kommentar hon gett mig här på bloggen, så idag kan fasiken bli en bra dag!

Just nu har jag dock bara en sak i huvet, f r u k o s t ! mmmh, Jag är hungrig! Dags för svullen mage, svullna bröst, dags för humörsvängningar och att gråta helatiden... dags att göra nått åt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0