Utåt sett är jag ojämn...

...och mitt humör är lika mörkt som det är friskt!


Yes, så är det. Iaf. om man frågar glasstestet jag gjorde.
Blev en äcklig mintglass som jag aldrig ska smaka på ens.
Där emot gillade jag den nya lilla rullen från Ben & Jerrys..

Ja jag vet, jag dömer utan att smaka.. "den är äcklig.." "den gillade jag" men det är så jag funkar alltså, jag käkar med synen och det jag redan förutspått med den brukar stämma så att så är det.

Igår hade vi ett livligt samtal här på lunchrasten om aliens och övernaturliga saker, vissa tror, andra tror inte. Jag vet.. japp det är sant, jag vet att det finns aliens. det är mest logiskt och så är dete. Enligt mig. Mina arbetskamrater tycker att jag har helt fel, man kan inte veta om man inte har faktan framme liksom, men då säger jag väl som så att jag tror att jag vet. Så alltså Ja: Jag vet att det finns aliens.

På tal om alien så tror jag att jag vet att Thomas Dileva är en alien...

Sicket otroligt väder vi har idag va? Vi käkade vår lunch utomhus i solen och glassade.. känner mig genast lika brunare, trots att jag har smink i hela ansiktet och heltäckande kläder, men bara lyckan av sommaren värmer upp min kropp och får den att bli brun..

Idag ska pappa hämta mig från jobbet och köra hem mig till dom i skogstorp. Där blir det lite mysig middag, sen ska jag plocka med mig alla mina kläder och lite annat smått och gott hade jag tänkt mig för Tobbes mamma flyttar ut idag så då bor jag och Tobbe ensama i huset Äntligen! Härligt ska det bli, verkligen! Tråkigt dock att behöva laga maten själv, men det är ju sånt man får ta.

Men nu ska jag börja ringa igen, mitt mål för idag är två sålda. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0