I love you Sommaren!

Sommardagen igår var helt sjukt nice, sol från morgon till sent på kvällen och jag solade i en skön fotölj heladagen och drack 2,8:or med Tobias och hade det svingött.

Sen grillade vi med andreas och hans kompisar Martin och Thomas och sen kom Johann över en sväng. Vädret var fortfarande kanonbra, satt i linne långt fram mot kvällen. Jag och Johanna gick och köpte öl och chips och hoppades på lite fylla för kvällen.

Men så blev det inte, Karro var sjuk, Ebba var i Karlstad, Issa skulle till Jens.. osv.. ingen vits med nånting alltså. Så vi drack några öl för oss själva vi tre, sen blev det Robinsson, kattunge mys och sen sa vi godnatt för kvällen. Men Johanna kanske kommer förbi en sväng idag med, men det är synd att sommaren inte är lika självklar idag som den var igår.

Men nu är den påväg iaf. for sure.

Så på lördag (för det är väl påskafton på lördag) blir det grillning här hos mig och Tobbe på våran tomt (för det ska ju vara fett med sommar då!) Med en start redan klockan 4! Sen äter vi och alla får ta med sig kubb, krocket och roliga utomhus spel som man äger och har. Så har vi en riktigt rolig påskafton allihopa och firar att sommaren är här! wohow! :D

Nu ska jag och Tobbe göra lite frukost! Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag längtar till lördag!! :D se till så att alla verkligen planerar att komma nu, så allt e klart :) de vore ju de bästa!! pössss

2009-04-07 @ 13:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0