VILL UT!!!!!!!!!!

Faaaaan, det är AAAAAS varmt ute, verkligen AS VARMT! Och vad gör jag då? Sitter vid datorn i Idas klassrum medans hon kollar på nån film på sin historialektion. fyfan! VILL UT!!!

Har skrivit ner lite grejer som är hemligt just nu, som vi ska ha på lördag, för alla vet väl vad som händer på lördag? Just det! Ida ska ha sitt födelsedagskalas! hihihi, så har använt datorn till en viss grej.. hihi..

Ska bli roligt, men just nu orkar jag inte bry mig om det, vill ut!! i värmen!! åååh, dör här inne.. och klockan är bara 2! Ida slutar 4!! ååååh, vill ut, men vågar inte :S Fan ska jag göra?! åååååh!

Nej, måste ta mig ut nu, gå förbi alla i klassrummet och gå ut.. piiiiinsamt! Men.. det måste göras.. fyfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0