Vill vinna Kissies presentkort!

Ååååh! Så mätt och trött jag är nu! Har vart hemma hos mig tills nu och käkat god mat och pratat med mamma och pappa om livet, jobbet, världen och allt möjligt. Riktigt mysigt var det.

Kom som sagt precis hem då, och fick med mig en hel säck med kläder som mamma har tvättat åt mig, som jag inte fått hit ännu. Så det känns bra, känner verkligen att jag behöver lite förändring i garderoben, och är man luspank så är det gamla kläder som gäller alltså.. Egentligen är dom väl inte sådär super gamla, inte allt ihopa iaf. men det är ju verkligen inte nytt!

Så långt kvar tills lönen kommer, första lönen nu i april är ju inte stor, bara för tre dagars jobb eller nått sånt, så inte förrens 25 Maj, alltså om två månader kommer första riktiga lönen. Tobbe har en innestående lön så vi får vänta tills dess på hans med.. Suger verkligen..

Jag vill Vinna Kissies presentkort som hon har på sin blogg från gratis bio, då skulle jag köpa KLÄDER! men framför allt skor, har bara vinterstövlarna fortfarande ju! Herre gud, det är ju rena rama sommaren ute.. Jaja.. vad är väl en bal på slottet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0