Bara nått konstigt..

Så konstigt det är att man minns så olika saker. mamma och (Alltså ÅHHH Hatar detta tangentbordet! det har sånna problem med att skriva ut storbokstav!! Blir så arg, är faktsikt annars väldigt noga med stor bokstav i namn och början på meningar, tilloemd när jag skriver på msn... aja skit samma...) ...jag pratade om det häromdagen, eller vi pratade om bråk egentligen först, och hon tog upp nått bråk hon hade haft med mig för något tag sedan, det var inte nu senaste julen utan förra, dagen innan julafton närmare bestämt som vi hade bråkat tydligen riktigt regält.

Hon hade så dåligt samvete för det,
speciellt eftersom det var den första julaftonen som jag inte skulle vakna upp hemma på, eftersom jag och Tobbe sov över hos hans pappa och vaknade upp där. Och vi hade tydligen bråkat jätte mycket. Hon tänker på detta ofta, alltså typ en gång i månaden tänker hon tillbaka på detta bråket och har ångest. jag hade tydligen gråtit jätte mycket och varit så himla arg!

Detta har jag däremot inget minne av alls. Är inte det konstigt??
Att det kan bita sig fast så hårt på henne och inte alls på mig?

Då påminnde jag henne istället om ett annat bråk vi haft,
då var även pappa med, och han hade skrikit åt mig att han hoppas att jag flyttar snart för han orkar fan inte med mig. jag minns iofs. inte varför vi bråkade då, men minns själva situationen. Detta mindes inte mamma alls.. konstigt tycker jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0