Calvin Klein one summer

Min mamma och lillasyster är ju i Grekland nu, sicken jävla lyx! Alltså ÅH!!! Vill också ha lite värme och sol och hade ju inte vart helt fel med ett härligt hav och en god drink heller.. men men, nu har jag det inte så.. suck.. Drömma kan man.

Dom kommer iaf. hem på onsdag natt tror jag, och jag längtar! vet nämligen om att jag ska få en liten present av mamsen som hon köpt åt mig ifrån taxfree katalogen, calvin kleins sommardoft, så jääävla god är den! Den är för både tjejer och killar, men tycker att den luktar mest tjej, längtar tills jag ska få den och lukta på den, mmmmh!

Sen är det ju inte helt fel att mamma kommer hem heller
, längtar ju inte bara efter min nya parfym (om du nu läser detta mamma..) haha :) Men kommer nog bli mest deprimerad när dom kommer hem trots allt, så jävla bruna som dom kommer vara, åh!! FUSK!

Vill verkligen resa utomlands nu!!!!!!!


Jag och Johanna ska nog kolla på film idag,
antingen nån skräckfilm vad den nu hette, eller nån kärleks film "the Notebook" som alla tydlign har sett.



ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0