Do it! DO IT!!

Så! Nu har jag precis tillbringat några timmar med Ida och Johanna och som vanligt är jag helt jävla slut i huvet efter det. Johanna orkade inte gå hem till sig, dvs. typ 200 meter så Ida fick köra henne. haha! Men inte konstigt, jag själv orkade knappt gå från trädgården och in hit, dvs typ 10 meter efter allt vårt hoppande och farande. Vi har dansat och gjort akrobatiska konster i gräset.

Johanna dansar bäst, tror hon var en afrikansk dansare i sitt förra liv,
rörelserna ser så naturliga ut när hon svänger på tuttarna med händerna i luften och en toffs mitt på huvudet, som om hennes livs mening var att göra detdär, dag ut, dag in, i min trädgård. Jätte fint!

Någon som dansar inte så jätte fint men som Johanna kan härmar väldigt bra
är dock en person jag inte vill nämna namnet på, men han befann sig på Bratt i fredags. Dit ska nog jag och Johanna (och du med Ida! :@) igen nästa fredag då är det ju house kväll och det är fan inget man vill missa. Mojje på sax gjorde kvällen bara ännu bättre, och jag hoppas på en minst lika rolig kväll kommande fredag!

Det är gött med sommar! peace.

Kommentarer
Postat av: Johanna

VADÅ DANSA BRA? hahaha du är helt galen!!!!!!! :D AFRIKANSK DANSARE HAHA :D asså fan vad trött ,man blir av att vara all tre, helt jävla sjukt är det, men jag älskar det :D

2009-08-06 @ 02:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0