Dricka te är det minsta jag vill

Goodmorning! Är så jävla trött idag, vet inte varför, mamma och pappa tycker att mitt dygn börjar bli lite väl skruvat och att jag måste börja gå och lägga mig iaf. lite tidigigare.. Mjaa, jag är ju 20 så jag får ju trots allt bestämma det själv.. Men det ändrar väl sig såfort jag börjar jobba 1 September.

Just nu sitter jag hemma hos Ida med hennes lilla söta emodator.. Gillar den, den har härligt tangentbord och är varm och go att ha i knät, inga konstigheter här inte. Men just nu vet jag inte vad hon gör. Jag vill åka och göra något! Är så rastlös, vill till stan och fika eller käka, vill till gékås och köpa skor i affären bredvid, ville till varberg men det är försent, vill gå ut och gå men Ida vill inte göra någonting!

Jo, dricka te.. så nu ska vi göra precis det, gå ner i köket och dricka te. najs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0