Från G.I. Joe till Harrys.

För din info. Johanna så finns det inga fula bilder på dig, och den i förra inlägget är dfenitivt inte ful

Och för alla andras info. så är jag just nu hmma hos Johanna, lite små trött, lite små bakis, inte myckt mn lite smått sådär, och lite små sugen på kaffe. Ska man gå och fixa sig det kanske?

Vi var ju som sagt på bio igår. Johanna var som ett litet barn på julaftonen
när dom coola effekterna kom som när dom kund springa snabbt i sina dräkter "Asså älskar när dom kan springa så fort! :D Så jävla coolt!!!" Haha, lillen, själv blev jag positivt överaskad av filmen, deen var bättr än många andra action jag sett, men mina förväntningar var ju inte så speciellt höga, så bara för att jag var positivt överaskad betydr det ionte att den var bra.

Som film skulle jag ge den 1,5 av 5.
Som action film kanske 3 av 5.


Efter bion drog jag och Johanna in på Harrys
. Det var rätt så trevligt, traffade en gammal bekant som bjöd på vodka/aplsinjuice så snackade vi lite om högstadiet och sånt, var typ 2 år sen vi sågs senast. Men innan vi träffads så träffade jag och Johanna två brandmän, riktigt ihärdiga killar och väldigt närgångna, och då inte på nått bra vis Jag och Johanna lurades att vi skulle gå och dansa så dom gick tillslut, deet roliga var dock att vi aldrig gick och dansade, hoppas dom fattade vinken?!

Nu ska jag försöka fixa lite kaffe, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0