Ful som fan.

Alltså en sak fattar inte jag, varför kan jag ALDRIG bli bra på kort? Lksom, finns inte ett enda snyggt kort på mig. Ville välja en visningsbild på facebook, och även om jag inte riktigt bryr mig, behöver liksom inte vara super snygg, men självklart vill man inte sätta upp en as ful bild, men hittade ingen. Inte EN enda jävla bild på mig är snygg. Så fick ju ladda upp en bild där jag ligger ner på marken med ett flak öl och en cykel över mig. För då ser man inte mitt ansikte?!

Man kan göra sig iordning när man ska på fest och tycka att man ser skaplig ut i spegeln,
men när korten kommer upp på internet dagen efter ser man förjävlig ut på allihop?! hatar det, alltså verkligen hatar det. Tråkigt ju. När jag ska skriva ett CV och dom vill att man ska skicka med ett kort kan jag heller aldrig hitta ett snyggt kort? ÅH! Så tråkigt..

Bättre blir det ju inte heller av att alla mina vänner blir så jävla bra på kort?
hur gör man liksom. Åh! Frustrerande! Min lillasyster tillexempel, hon är jätte fin på bild, varför kan inte jag få bli det med då??















Detta hade vart bildtexten till en snyggbild på mig, om det fanns nån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0