Funderar..

Johanna kom tillslut hem från dedär jäkla kalaset hon var på (men grattis ändå lillen på 1års dagen) så jag äntligen fick umgås med någon. Hade vart hemma hela dagen helt jävla ensam, eller pappa var ju också hemma men vi var ju inte precis med varandra. Gick en långrunda med Märta och sen har jag bara suttit vid datorn.

Är inne på facebook som fan men händer ju inget där heller.
BEHÖVER VARA SOCIAL!! Hallååå?? haha, men som sagt, Johanna kom ju hem tillslut så åkte hem till henne och snackade lite skit. Men nu är jag hemma igen, men har snackat ytterligare lite skit med henne på telefon, typ över en timme! haha, tack och lov att Johanna finns!

Vill bara att Ida ska vara arbetslös så hon kan vara med också!
Vi tre har alltid roligt! ÅÅÅH vill att vi ska prata i telefon alla tre! Fan va kul, minns när jag alltid gjorde det förr, minns dock inte med vilka det var, men man kunde ringa på nått speciellt vis, asså man tryckte typ * och några nummer och sen # eller nått så kunde man prata flera stycken samtidigt. Passar mig perfekt eftersom jag gillar att prata i telefon samtidigt som jag kollar runt på internet. Så då medans jag läser nått och är lite osocial så kan de andra två som är med i samtalet prata med varandra under tiden.

Fast ehhh.. kanske lika bra att bara vara med varandra istället??


Imorgon ska jag på möte på 2in1 och kolla lite på hur jag ska jobba i fortsättningen
. blir typ 22 timmar i veckan, men det är ju alltid något. Lika bra för mig som är så jävla arbetslat att inte jobba för mycket. Då slutar det väl bara med att jag skiter i allt och slutar jobba helt istället, och det är ju inte bra, vill ju inte bo hemma resten av livet.

Jaja, mer än så blir det inte just nu. men skriver kanske mer senare, var ju trots allt vaken till 7 imorse igår (eller ja, idag då..) så kommer la vara vaken några timmar till nu med.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0