G.I Joe

Har vart på 2in1 nu och fått mitt schema som börjar 1 September. Helt okej schema, 27 timmar i veckan och ledig på lördag och söndag! Gött! Så nu är jag nog ledig tills dess med, också rätt skönt. Fast iofs. så börjar Johanna jobba på måndag och Ida jobbar hela jävla tiden så kanske inte så gött ändå när jag tänker efter. :S

Jaja, idag ska vi på bio i Halmstad. Vi ska se G.I Joe, haha,
säkert skit dålig, gillar inte action, gillar inte ens film typ, gillar mer TV serier (som ni kanske märkte i mitt förra inlägg...) men men, vi blir ju bjudna så förlorar ju inget på det. Det blir nog roligt ändå, behöver komma ut och göra nått med!

Johanna skrev nyss ett helt och hållet seriöst blogginlägg,
inte likt henne, fattar noll varför hon inte bara kan vara störd som hon alltid är annars :S hahah! Men men, det kommer nog tillbaka skulle jag tro. Inte så troligt att hon klarar av att hålla sig på den normala gränsen allt för länge.

Just nu duschar hon och jag.. jag gör ingenting,
vi ska göra lite pastasallad snart och sen drar vi väl till Halmstad? I don't know. Jaja, detta var ju tt riktigt tråkigt inlägg, men det ska väl finnas plats för dom med?

Peace!



Sexii bejbi! Love you GuMMaN! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

du letade också verkligen fram den fulaste bilden med :D jaja, kommer strax du somnar nog om 1 minut men ska ta bort mitt smink sen kommer jag och sover i sängen mED LVOE YYOOOOOOOOU!

2009-08-14 @ 03:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0