Grattis pappa 40 bast.

Åååh! Jag önskar att jag hade lika många läsare som Johanna, hade vart så mycket roligare att skriva då! Men hinner ju fan aldrig uppdatera.. men ska försöka göra det så ofta som möjligt. Nu sitter jag hemma hos amma och pappa i skogstorp, har precis ätit tårta och innan dess mat, så jävla gött! Det är det bästa med att hälsa på hos mamsen och papsen, att få riktigt god hemlagad mat! MMHH!!!

Pappa fyller 40 idag men jag har jobbat så mycket så har inte haft tid att köpa en present, men gick till ICA och köpte en påse grillchips, pappas favvo och sen ringde jag manne och beställde hem ett flak blåa falcon, också pappas favvo, så han blev glad ändå. Nu är både mamma och pappa 40 år och har lämnat 30-snåret, men 40 är väl det nya 30 eller?

Jaja, vem bryr sig, jag har en bit kvar tills jag är såå gammal iaf. och tur är väl det, har mer saker jag vill hinna med att göra först!

Igår var sista dagen på 2in1's trubadurkvällar, och jag var så jääävla trött, hade bara sovit 2 timmar natten innan pga min och Johannas roliga kväll/natt/morgon igår, somnade inte förrens vid 6 nån gång och vaknade lite innan halv 9, då Tobbe ringde och ville att jag skulle komma hem.

ååååh är så sjukt mätt, men vill hem nu, vill gärna träffa Johanna en liten stund och sitta på trappan som vi brukar och prata skit om allt och alla, mest om allt och inte så mycket om alla. Vi snackar faktsikt inte så mycket skit om folk tro det eller ej, mest snackar vi om oss själva och våra problem som vissa skulle kalla i-landsproblem. Men det är svåra saker som man helt enkelt inte kan hantera själv och då är det bra att ha en vän som kan hjälpa en att komma på vad man ska ta sig till alla gånger. Och som dessutom gör så att man skrattar åt det i mellanåt.

Så nu ska jag dra till 2in1 och kolla om Martins cykel är kvar som jag lånade igår.. Hoppas :S

peace!


Här har vi min pappa i egen hög person. :) Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0