Helgen i korthet.

Åååh, har verkligen inte kännt för att blogga det senaste, inte på humör.. men men, här kommer ett litt inlägg iaf.

Har vart hos Johanna hela helgen, känns lite trist att åka hem till skogstorp,
dödens place, men det är inte så myckt att göra åt saken. Men först ska jag jobba tre timmar på pizzahörnan, kännr verkligen inte för det, och har inte ett så stort behov av pengarna hellr men kan bara inte säga nej till Atilla, haha, vet inte varför.

Han ringer och pratar med sin virriga stämma
och låter nästan lite ledsen men mest förvirrad. Kan bara inte säga nej då! Men tre timmar är ju inte så farligt så tror jag överlever.. haha!

Jaha, helgen bjöd ju på förfest hos Ebba och Emil och sen en utgång på bratt.
Alltid trevligt att träffa Ebba med gänget, händer ju för sällan! Och Bratt var helt okej det med. Hatar att bli bjuden på dricka bara! Eller alltså, självklart är dt alltid trevligt att bli bjuden på dricka, men sen känns det ju som man sålt sin själ till personen i fråga som gjort det. Som en dryg sthlm-kille som bjöd mig och Johanna på varsin drink, orka sitta och prata md honom resten av kvälln sen??

Jaja! Sånt händer.. Lördagskvällen tillbringade vi lite lugnare
hemma hos Johanna med tre olika sortes dipp och två olika sortes chips Perfekt! Vi kollade på knowing också, helt okej film för en tjej som jag som inte gillar film, men rätt så kasst slut.

Nu ska jag göra mig iordning för att traska iväg till jobbet, VILL INTE!





Såhär snygga var jag och Johanna på Bratt, Johanna har min klänning på sig och jag har hennes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0