Hör du melodin?

Nu var man hemma i Skogstorp igen då.. Enda positiva med det är väl att datorn funkar bättre här! haha. Men men, hoppas på att Ida och Antonia ska komma hit snart å dricka te med mig, hade ju vart trevligt måste jag säga. måste träffa ida med, lilla Ida, ska vara snällare mot henne, hon är bra på de flesta sätten, bara dålig på vissa saker. typ:

* Att låta bli att ringa tidigt på morgonen.
* Att ha normala téer hemma.
* Att prata tyst.
* Att inte vara besatt av Arkiv X.
* Att vara normal.
* Att köra i Halmstad.
* Att....nej nu ska vi inte göra listan för lång, som sagt, hon är bra på de flesta sätten...


Idag har jag jobbat lite, som jag skrev att jag skulle göra.
Bara tre timmar så det var ju härligt. 250spänn där, aldrig fel. Sen gick jag hem från hjortsberg. Pappa skulle egentligen hämta mig, men kände för lite tid för mig själv så började gå mot stan och tänkte be han plocka upp mig där, men så var det så härligt väder att gå i och skönt att få tänka lite ostört så gick hela vägen hem.

Ska gå ut och gå imorgon med, riktigt gött är det.
Fast måste äta mycket med om jag ska gå. Atila är arg på mig, han sger att jag har gått ner i vikt för mycket. han säger "Evelina, jag måste vara ärlig. Du ser inte bra ut längre, du är så smal, du måste äta!!" haha, lillen, han är så snäll alltid. Bryr sig alltid om mig.

Som nu när han vet att jag är lite deppig
(tror det var därför han bad mig jobba faktsikt.) Så behövde jag knappt jobba alls, vi satt bara bak på kontoret och drack te. Så pratade vi lite om livet. Om bra minnen och om människor. Och för det får man pengar? :) Härlig chef.

Nu ska jag läsa lite andra bloggar och sen ska jag ringa och tjata på Ida att komma hit. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0