I can buy you (oh yea, oh yea.)

ÅHH, är så jävla sjukt stört trött, asså, vet inte varför, har inte sovit så lite? va? eller? tror inte det? ni fattar ju, jag har noll koll asså. Men men, vad gör man? Har vart i stan idag med Ida och Johanna, kan ju va därför, en dag med dom två tillsammans och man är slut i hela huvet, alltså två så störda människor på samma gång är mer än vad mitt huvud kan hantera, men det kan det vara värt, då och då, inte för ofta, om jag inte ska kollapsa iaf. kollapsa? asså jag kan fan inte stava till nått, och om jag kan stava till det så vet jag ändå inte om jag har stavat rätt. sjukt.

köpte ett par nya skor idag, vanliga svata tygskor,
men kan inte ha mina ballerina längre, är ju sjukt slitna alltså. så nya skor - check! Men asså ville köpa lite nya toppar med på Lindex, halva reapriset ju, shit! typ 25 spänn per plagg, helt sjukt. Men kan jag köpa det då? Nej såklart jag inte kan, och varför kan jag inte det? För att mina pattar är för små!!! ÅH sjukt arg blir jag. Jag hade fan pattar en gång i tiden, de försvann tillsammans med tonåren. Tråkigt men sant. Ingenting sitter fint på mig längre. så fick gå hem utan nya kläder. Synd.. It's a pitty....

Idag åkte min lillabror till... ehh.. nån annan stad, vet inte vilken,
för att gå lumpen. blir borta ett år typ. eller mer? eller mindre? vet inte, fan jag har noll koll.. Vet inte heller var min storasyster bor. Tur att man har koll. Iaf. jag träffar ju inte precis min bror ofta, och när vi väl träffas så är det ju liksom inte som att vi pratar med varandra. Men ändå tråkigt. han hade ju kunnat komma hit å öla lite och umgås med sin syrra innan han försvinner ut i världen.. Eller.. Sverige..

aja. Nu ska jag göra nått annat. Peace!



Här är min lille bror. Ja jag vet att det heter lillebror, som ett ord, men jag menade faktsikt just lille bror. alltså lilla bror, men ville säga det med ett e, alltså lille bror. så det var helt korrekt skrivet av mig. Sådetså! Ibland kan jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0