I think I need a sunrise, I'm tired of the sunset.

Ååh, jag har visserligen inte så många läsare, men vad jag har ännu mindre av är kommentarer. Varför? Varför kan ingen kommentera för? bara johanna kan kommentera ibland.. Tack! :D

hur som helst,
(asså ååååååååååh, varför finns det inga normala tangentbord i min närhet? Johannas kan inte skriva E, detta tangentbordet fattar inte grejen med att lyckas göra stor bokstav....) så är jag hemma nu och funderar på vad jag ska ta mig till en dag som denna.. Varken ida eller johanna (SER NI?? FÖRSÖKER GÖRA STOR BOKSTAV MEN DEN HAJJAR INTE) är inne på msn, och jag har inga pengar på telefonen.. Har 41 öre, men det kommer man inte långt med. Ska skicka ett gratis sms från snabbsms.com till johanna så hon kan ringa mig..

Är så sjukt hungrig med! alltså käkade bara 2 mackor på hela dagen igår och det börjar märkas nu.
Eller ja, jag ska inte ljuga, tryckte i mig en hel jävla påse chips också, men det är ju inget ovanligt.

Men ska nog koka ihop lite kaffe, kan man säga så? koka ihop?
eller är de bara när man ska koka ihop en plan typ? eller vad sa ja nu, kan man ens säga så? Är lite virrig idag, känner mig ovanligt korkad, vad händeR? Johanna har blitt blond, kan det ha med det att göra? Vet inte.. NU: KAFFE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0