Johannas E funkar inte alltid...

...och jag tänkr int ens lägga ner tid på att orka fylla i alla E så ni får försöka lista ut vad dt ska stå själva. Kan ju inte vara så svårt ;)


Hahaha, en så sjuk kväll dt var igår,
jag och Johanna had vääldigt roligt hela kvällen/natten/morgonen men synd att det mesta är också hemligt. haha!

Men men, det jag kan avslöja är iaf. att vi började md en förfest för bara mig och Johanna hemma hos hnne,
sen bar dt av till någonstans på Västra Gärdet och efter dt påvägen till Zätas så råkade dt även bli n tredje förfst innan vi slutlign hamnade på Zätas. Där fick vi reda på att dt tydlign var sista kvällen Bratt hade öppet innan det stängr för hösten och vintern, men varken jag ellr Johanna had pengar att slänga ut på inträde dit, men vi var ju där i fredags och fick ett helt okej avslut ändå.

Så vi stannade kvar på Zätas till stängning och hade som sagt en riktigt rolig kväll. Mr än så säger jag inte.

Har inte haft tid att skriva bloggen det senast,
mn nu är ju hlgen slut och jag "flyttar hem" från Johanna igen, så dt ska nog bli lit fler inlägg nu.

En sak är säker, även om jag har haft 4 roliga kvällar/nätter/morgonar
med myckt alkohol så ska det nog dröja innan jag kör tt sånthär party race igen, min kropp är hlt slut och mina pengar md för den delen.

Nu ska jag vara social md Johanna pyttipanna, så lovar jag mer uppdatering redan ikväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0