Lördag.

Ojdå, dt var två dagar sedan jag skrev här.. hoppsan. Jaja, just nu sittr jag hmma hosJohanna, har som vanligt sovit över här efter en natts festande, hon sover fortfarand och jag är..tro det ller ej.. vaken.

Igår började jag och Johanna dricka de första ölen
(cidr för hennes del) hemma hos mig. Eftersom mamma är i grekland och pappa drog till Göteborg var jag tvungen att vara hemma med märta. Men Rasmus var snäll och sov hemma så jag slapp.

efter vi hade druckit några öl hemma hos mig kom Manne och hämtade oss
och körde oss till Issa. Hmma hos Issa drack vi yttrligar några innan Ebba och Natta kom, sena som vanligt, men det är inte så mycket att göra åt.

Senar gick alla vi tjjer vidare till Håkan och fortsatte det sista av förfesten där.


För att sedan allihopa gå vidare till Zätas.
På Zätas sög det dock rätt hårt så jag och Johanna drog till Bratt, som jag trode hade stängt men tydlign inte fick vi reda på av Ida, som för ovanlighetens skull också var ute på krogen.

Bratt var trevligt som alltid, men alla bra ting måste tydligen ha nått dåligt med.
För Falkenbergs hemskaste andedräkt virrade runt på Bratt, märkte det iofs. bara en gång. Men det var en gång för mycket.

Men det gjorde faktsikt inte mig och Johanna nått,
det gav oss ett gott skratt. Nu ska jag hitta på nått annat att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0